Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

Yleistä tilaamisesta:

Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias. Suurin osa nettikaupan tuotteista on vanhoja ja niitä on yleensä vain yksi kappale myynnissä. 

Kaikki myytävät tuotteet ovat siistittyjä ja tarpeen mukaan niitä on myös kunnostettu korjaamalla tai uusimalla vialliset kohdat. Tarpeen mukaan pesemme tuotteet.

Otathan huomioon, että vanhoissa tekstiileissä on lähes aina jotain käytön jälkiä. Käytön kannalta merkittävistä jäljistä/vioista on mainittu tuote-esittelyssä.

Pyrimme mahdollisimman vähäiseen palautusten määrään, joten kysy rohkeasti lisää mittoja, kuvia tai muuta tietoa kiinnostavasta tuotteesta! Yhteyden meihin parhaiten saa somekanavien ja sähköpostin kautta.

 


TILAAMINEN NETTIKAUPASTA: 

1. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin.

2. Klikkaa "Siirry maksamaan"

3. Anna yhteystiedot. Puhelinnumero on pakollinen, koska Posti vaatii lähetyksiinsä sen.

4. Klikkaa "Jatka toimitustavan valintaan"

5.Valitse toimitustapa: nouto/pakettiautomaatti/lähin Posti. Toimituskulut määräytyy tässä automaattisesti tuotteiden painon mukaan. 

6.Klikkaa "Siirry maksamaan", jolloin siirryt PayTrail Oyj:n sivulle maksamaan tilauksesi.

7. Muista palata maksun jälkeen nettikauppaan, jotta maksu kirjautuu tilauksellesi.

8. Maksun jälkeen saat heti tilausvahvistuksen sähköpostiisi tai puhelimeen. Tilauksen käsittelyn jälkeen saat meiltä tiedon paketin lähettämisestä ja lähetystunnuksen. Tuotteet lähetetään 1-3 työpäivän kuluessa.

9. Posti lähettää sinulle saapumisilmoituksen puhelimeen, kun paketti on saapunut noudettavaksi Postiin tai Pakettiautomaattiin.

Voit tehdä tilauksen myös lähettämällä viestin puhelimeen (040-9100081) tai sähköpostia osoitteeseen info@pivis.fi. Ilmoita viestissä tilattavat tuotteet, tilaajan nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero. Saat vastausviestissä tilauksen maksutiedot ja maksettuasi tilauksen, tuotteet lähetetään 1-3 työpäivän kuluessa.

MAKSAMINEN NETTIKAUPASSA:

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä

www.paytrail.com 

 

 

3. PALAUTUSOIKEUS

 Sinulla on ostamillesi tuotteille 14 vrk:n palautusoikeus, joka tarkoittaa aikaa sinulle tulleesta saapumisilmoituksesta-->meille tulleeseen saapumisilmoitukseen. Suosittelemme noutamaan lähetyksen viipymättä Postista, sovittamaan tuotteet heti ja tekemään päätöksen mahdollisesta palatuksesta. Tuotteet pitää palauttaa käyttämättömänä.

Palautusajan jälkeen tulleista tuotteista hyvitämme 50%. 

Mikäli haluat palauttaa koko lähetyksen tai osan siitä, tee palautusilmoitus sähköpostiin (info@pivis.fi). Palautusilmoituksessa tulee näkyä tilaajan nimi, osoitetiedot, tilauksen numero sekä tieto siitä, mitä palautetaan. 

Maksusuoritus palautetaan PayTrail-maksunvälittäjän kautta, mikäli sitä on käytetty tilauksen maksussa. Muussa tapauksessa palautusilmoituksessa pitää ilmoittaa myös tilinumero, johon palautamme maksun.

Tuotteilla ei ole maksutonta palautusta. Voit käyttää palautuksessa halvinta mahdollista lähetystapaa (Posti/Matkahuolto/Ärrä-paketti). Meille paras vaihtoehto on Oulun Citymarket Raksilan Smartpost-automaatti. Otathan huomioon, että palauttaessasi kaikki tilauksen tuotteet, emme hyvitä alkuperäisen paketin postimaksuja.

Tilaajalla on huolellisuusvelvoite tilaamastaan tuotteesta. Mikäli palautetussa tuotteessa havaitaan merkittävä arvonaleneminen tämän velvoitteen laiminlyömisestä, yrityksellämme on oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka.

Tilaajan tulee olla yhteydessä ensin meihin kaikissa tuotteisiin liittyvissä ongelmatilanteissa, puhelimitse tai sähköpostitse. 

Mikäli arvonalennus todetaan tapahtuneen tavarantoimittajan johdosta, tilaajan tulee tehdä viipymättä vahinkoilmoitus tavarantoimittajalle ja ilmoittaa asiasta myös meille.  

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).