Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

Yleistä tilaamisesta:

Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias. Suurin osa nettikaupan tuotteista on vanhoja ja niitä on yleensä vain yksi kappale myynnissä. Kaikki vanhat tuotteet ovat marginaaliverotuksen piirissä, eli niissä ei ole vähennettävää ALV:ia. Kaikki myytävät tavarat ovat siistittyjä ja tarpeen mukaan niitä on myös kunnostettu korjaamalla tai uusimalla vialliset kohdat. Kaikki myymämme tekstiilit on ehyitä ja pestyjä (lukuunottamatta herkät, vanhat tekstiilit, jotka on todettu puhtaiksi ja tahrattomiksi). Ota kuitenkin huomioon, että vanhassa tavarassa on aina kulumisen jälkiä ja vanhoissa tekstiileissä voi olla yksittäisiä käytön jälkiä, joita ei ole saatu valkaisukäsittelylläkään poistettua. Käytön kannalta merkittävistä jäljistä/vioista on mainittu tuote-esittelyssä. Ota yhteyttä mikäli haluat lisätietoja tai kuvia! 


TILAAMINEN NETTIKAUPASTA: 

1. Lisää haluamasi tuotteet ostoskoriin.

2. Klikkaa "Siirry maksamaan"

3. Anna yhteystiedot. Puhelinnumero on pakollinen, koska Posti vaatii lähetyksiinsä sen.

4. Klikkaa "Jatka toimitustavan valintaan"

5.Valitse toimitustapa: nouto/pakettiautomaatti/lähin Posti. Toimituskulut määräytyy tässä automaattisesti tuotteiden painon mukaan. 

6.Klikkaa "Siirry maksamaan", jolloin siirryt Checkout Finlandin sivulle maksamaan tilauksesi.

7. Muista palata maksun jälkeen nettikauppaan, jotta maksu kirjautuu tilauksellesi.

8. Maksun jälkeen saat heti tilausvahvistuksen sähköpostiisi tai puhelimeen. Tilauksen käsittelyn jälkeen saat meiltä tiedon paketin lähettämisestä ja lähetystunnuksen.

9. Posti lähettää sinulle saapumisilmoituksen puhelimeen, kun paketti on saapunut noudettavaksi Postiin tai Pakettiautomaattiin.

Voit tehdä tilauksen myös lähettämällä viestin puhelimeen (040-9100081) tai sähköpostia osoitteeseen info@pivis.fi. Ilmoita viestissä tilattavat tuotteet, tilaajan nimi, osoite, sähköposti, puhelinnumero. Saat vastausviestissä tilauksen maksutiedot ja maksettuasi tilauksen, tuotteet lähetetään 1-3 työpäivän kuluessa.

MAKSAMINEN NETTIKAUPASSA (Checkout Finland):

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

 

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

 

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

 

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Masterpass ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

 

GSM-maksu

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

  • Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
  • Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
  • Enintään kaksi ostosta päivässä
  • Ei toimi prepaid-liittymillä

Lisätietoja: ainapay.fi

 

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat Collector, Jousto, Mash (ent. Euroloan) ja Svea. Collector ja Svea tarjoavat lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi
jousto.com
mash.com/fi
webpay.svea.com/fi

3. PALAUTUSOIKEUS

 Sinulla on ostamillesi tavaroille 14vrk:n palautusoikeus, joka alkaa siitä päivästä

kun lähetys on saapunut toimipaikkaan/pakettiautomaattiin noudettavaksi.

Mikäli haluat palauttaa koko lähetyksen tai osan siitä,

tee palautusilmoitus sähköpostiimme (info@pivis.fi).

Palautusilmoituksessa pitää näkyä tilaajan nimi,

osoitetiedot, tilauksen numero sekä tieto siitä, mitä palautetaan.

Maksusuoritus palautetaan Checkout-maksunvälittäjän kautta

mikäli sitä on käytetty tilauksen maksussa.

Muussa tapauksessa palautusilmoituksessa pitää ilmoittaa myös tilinumero,

johon palautamme maksun.

Tuotteilla ei ole maksutonta palautusta. Voit käyttää palautuksessa halvinta mahdollista lähetystapaa (Posti/Matkahuolto/Ärrä-paketti). 

Tilaajalla on huolellisuusvelvoite tilaamastaan tuotteesta.

Mikäli palautetussa tuotteessa havaitaan

merkittävä arvonaleneminen tämän velvoitteen laiminlyömisestä, yrityksellämme on oikeus periä

arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

Mikäli arvonalennus todetaan tapahtuneen tavarantoimittajan johdosta,

tilaajan tulee tehdä viipymättä vahinkoilmoitus tavarantoimittajalle

ja ilmoittaa asiasta myös meille.  

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä

ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla,

kuluttaja voi saattaa asian

kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn

kuluttajan tulee olla yhteydessä

maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).